Om Køge Handel

Foreningens struktur

Køge Handel er en frivillig forening, hvis formålsparagraf er at varetage vores medlemmers erhvervsøkonomiske interesser. Foreningen ledes af en bestyrelse på 7 medlemmer, valgt af medlemmerne. I foreningen indgår et aktivitetsafdeling med foreningens Aktivitetschef og et selvstændigt udvalg af frivillige forretningsindehavere, der planlægger markedsføringen og de forskellige aktiviteter året igennem.
Vi er medlemmernes stemme udadtil, og varetager vores medlemmernes interesser i forhold til de myndigheder og interesseorganisationer, der har indflydelse på handelen lokalt, regionalt og på landsplan.

Foreningen har eget sekretariat, hvor vi kan træffes alle hverdage.

Se foreningens vedtægter her

Medlemsskab

Driver du virksomhed i Køge og omegn, og er du interesseret i et medlemskab af Køge Handel, kan du læse mere her, og ellers er du altid velkommen til at ringe til os.

Foreningen er repræsenteret i:

• Køge Erhvervsudviklingsråd
  • Dialoggruppen for styrket erhverv og handel i Køge
  Medlemskab

Skal du også være medlem?

Hjælp til events

Bliv en del af frivillig-teamet